فروشگاه ساز موسیقی شهرساز

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی سنتور

فروشگاه اینترنتی شهرساز مرجع تخصصی فروش ساز و ادوات موسیقی انواع سنتور، پیانو، گیتار، ویولن، سه تار، دف ، فلوت ، تنبک و تجهیزات استودیویی و ... می باشد. جهت خرید اینترنتی سنتور ارزان می توانید به فروشگاه آنلاین شهرساز مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

وب سایت : www.shahresaz.com

 

خرید اینترنتی سنتور

خرید اینترنتی سنتور

ساز سنتور و نام های مختلف آن در کشور های مختلف:
یکی از انواع سازهای سنتی موسیقی کشورمان ایران، ساز سنتور می باشد که با صدای پرحجم و جذابی که دارد باعث شده است که افراد بسیار زیادی را مجذوب خود کند.
ساز سنتور از قدمت بسیار بالایی برخوردار است و به احتمال زیاد، از ایران به کشور های دیگه راه یافته است. ساز سنتور در کشور های مختلف به نام های گوناگون مشهور می باشد. در اروپای شرقی به نام دالسی مر، در کشور چین به نام یان کین، در  کشور انگلستان باترفلای، در آلمان و اتریش به نام مک پر، در کامبوج به نام فی، در امریکا زیتر و در کشور بزرگ هندوستان به نام همان سنتور می نامند که  در ساختار و صدا دهی تشابهاتی با هم دارند. ساز سنتور از انواع ساز های زهی محسوب می شود. در فرهنگ دهخدا ساز سنتور اینگونه معرفی شده است:
ساز سنتور، از سازهای زهی ایرانی  می باشد که دارای سیم‌های بسیاری بوده و با دو زخمه ی چوبی نواخته می‌شود. مشهور ترین و رایج ترین نوع سنتور داری ۹ خرک بوده  که ۷۲ سیم دارا می باشد که در دسته های  ۴ تایی روی ساز تعبیه شده است. به طور کلی، سیم های ساز سنتور در ۱۸ دسته روی ساز تقسیم شده اند.

  • فروشگاه شهرساز
  • ۰
  • ۰

خرید گیتار ارزان

فروشگاه اینترنتی شهرساز عرضه کننده برند های معتبر انواع ساز و گیتار هنر جویان حرفه ای و مبتدی می باشد. قیمت مناسب،ارسال فوری، ضمانت اصالت کالا و گارانتی های معتبر از اصول اصلی فروشگاه ساز موسیقی شهرساز در ارائه این محصولات می باشد. شما میتوانید پایه نت، زیرپایی و کاور گیتار را بصورت آنلاین سفارش داده و پکیج خرید اینترنتی گیتار کامل نمایید. برای مشاوره خرید گیتار میتوانید با فروشگاه اینترنتی شهرساز تماس بگیرید.

 

وب سایت : www.shahresaz.com

خرید گیتار ارزان


خرید و فروش و اطلاع از قیمت انواع گیتار کلاسیک،پاپ،اسپانیایی،فلامنکو،پاپ،بیس،برقی و آکوستیک در مدل های الحمرا،یاماها،هافنر و غیره با قیمت های ارزان و مناسب.

بهترین گیتار برای شروع
بسیاری از هنرجویان می‌پرسند که بهترین گیتار برای شروع کدام است. جواب ساده این است که بهترین گیتار، گیتاری است که نوازندگی را ساده‌تر کند و شما به آن علاقه داشته باشید.

بهترین گیتار برای یک شخص، ممکن است برای نوازنده‌ای دیگر آزاردهنده و خسته‌کننده باشد. مشخصات بدنی و سلیقه‌ی موسیقایی هر نوازنده تاثیر زیادی در انتخاب گیتار او دارد. در ادامه سعی می‌کنیم این تفاوت‌ها را بهتر توضیح دهیم و این انتخاب را ساده‌تر کنیم.


 

  • فروشگاه شهرساز
  • ۰
  • ۰

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز ، افتخار دارد با بهره گیری از دانش کارشناسان هنرمند ، مجموعه وسیعی از انواع سازهای کوبه ای ، زهی ، بادی و ….. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در طرح ها و رنگ های متنوع از برند های شناخته شده را در اختیار متقاضیان هنر در سراسر کشور قرار دهد. جهت مشاهده محصولات لطفا به وب سایت شهر ساز مراجعه نمایید.


 

  • فروشگاه شهرساز