فروشگاه ساز موسیقی شهرساز

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز،قیمت آلات موسیقی،فروشگاه لوازم موسیقی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی دف

فروشگاه دف کرج

شهرساز مفتخر است که جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و نوازندگان گرامی امکان خرید آنلاین دف را برای شما فراهم کرده است. در فروشگاه آنلاین  شهرساز انواع آلات موسیقی از جمله ساز دف ساخته شده در کارگاه های سنتی بهترین اساتید ایران با قیمت های بسیار مناسب و در سراسر کشور ارائه شده است.

قیمت دف

قیمت دف به فاکتورهای مختلفی از جمله برند سازنده، نوع پوست (طبیعی ، مصنوعی ، طلقی) و جنس کلاف بستگی دارد. دف پوست طبیعی دارای قیمت بالاتری نسبت به دف پوست مصنوعی و طلقی می باشد. و هر چه تقارن و کیفیت کمانه دف بالاتر باشد، قیمت دف نیز بالاتر می رود.

 

خرید اینترنتی دف

فروش دف در کرج

دف یکی از سازهای کهن و کوبه ای ایران می باشد که از حلقه هایی از جنس چوب ساخته شده است که روکش نازکی که از پوست حیوانات و یا پوست مصنوعی بر روی آن کشیده می شود. دف جز سازهای ضربه ای ایرانی بوده که شباهت زیادی به دایره دارد که اقلب با آن اشتباه گرفته می شود اما صدای دف نسبت به دایره بم تر بوده از اندازه بزرگتری برخوردار است.
دف ها در دو نوع عرضه میشوند ، یکی با پوست طبیعی و دیگری با پوست مصنوعی است. پوست مصنوعی نسبت به پوست‌های طبیعی از برخی جهات ترجیح دارد که از جمله آن می‌توان به ، داشتن کوک ثابت ، یک دستی ضخامت سطح پوست دف ، یکسان بودن کشش و یک دستی مواد سازنده در کل پوست ، عدم جذب رطوبت و عدم تغییر حالت بر اثر آن ، تاب برنداشتن کمانه به دلیل کشش یک سان پوست ، صدای استاندارد شده همانند دیگر سازهای ارکستر ، تجزیه نشدن توسط باکتری‌ها و میکروب‌ها ، نداشتن بوی نا مطبوع و عدم ایجاد بیماری و حساسیت اشاره کرد.

خرید اینترنتی ساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی